Pomoc w odbiorze auta z salonu

 
 
 
 
Nowe samochody są idealne i wolne od uszkodzeń lakieru
 

Samochody przed wydaniem klientowi przechodzą długą drogę, podczas której mogą pojawić się uszkodzenia lakieru.

Od montażu w fabryce, poprzez transport, czekanie na placu i przygotowanie do wydania w salonie. Podczas tych etapów powstają defekty typu koliste zarysowania, proste rysy, ślady po ptasich odchodach, a nawet wgniecenia na karoserii.

Zdarza się nawet, że samochody mają ponownie lakierowanie elementy jeśli zdarzyło się uszkodzenie a klient końcowy nie jest o tym informowany.

 

Emocje towarzyszące przy odbiorze samochodu skutecznie zasłaniają nam oczy przez co zauważamy pewnych uszkodzeń lub niepożądanych śladów na karoserii.

Mając doświadczenie z nowymi samochodami oferujemy klientom sprawdzenie samochodu przed odbiorem. Przyjeżdżamy do salonu z lampą inspekcyjną oraz miernikiem grubości lakieru i szukamy ewentualnych uszkodzeń jeszcze przed podpisaniem protokołu odbioru.


  • Cena: 150zł

  • W przypadku gdy klient decyduje się na zabezpieczenie samochodu w naszym studiu koszt sprawdzenia zostaje odliczony od usługi.

    Co zyskujesz?

    1. Profesjonalne sprawdzenie stanu karoserii
    2. Brak niespodzianek
    3. Możliwość reakcji i negocjacji przed podpisaniem protokołu odbioru pojazdu
    4. Gratyfikację od salonu lub rozwiązanie problemu przez salon bez dodatkowych kosztów w przypadku gdy coś znajdziemy. Po podpisaniu dokumentów nic już nie można zrobić.
    5. Brak dodatkowych kosztów podczas zabezpieczenia lakieru.

    FAQ

    Najczęściej zadawane pytania dotyczące zabezpieczenie tapicerki

    1Co najczęściej znajdujecie na samochodach w salonach?
    Praktycznie większość samochodów ma już na lakierze zarysowania powstałe podczas mycia przed wydaniem. Zdarzają się również odpryski lakieru powstałe podczas transportu, otarcia podczas zjazdu z lawety albo wgniecenia powstałe na placu. Zdarzają się czasem ponownie lakierowane elementy.
    2Co w sytuacji gdy znajdziecie coś na samochodzie?
    Wskazujemy uszkodzenie klientowi oraz sprzedawcy wówczas salon usuwa uszkodzenie we własnym zakresie lub gratyfikuje klienta w ramach przeprosin. Najciekawszym przykładem jest komplet zimowych kół w naprawdę bardzo okazyjnej cenie + darmowy przegląd
    3Ile wcześniej muszę umówić się na sprawdzenie samochodu?
    Im wcześniej tym lepiej lecz bardzo często zdarza się, że o ostatecznym terminie dowiadujemy się dopiero 2-3 dni przed. To nie jest problem.