Chętnie odpowiemy na najczęściej zadawane pytania

Odpowiedzi dotyczące poszczególnych usług znajdziesz w zakładce z wybraną usługą. 

1Czy mogę płacić u Was kartą?
Oczywiście, akceptujemy płatności kartą.
2Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Nie ma problemu, do każdej usługi lub sprzedaży wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
3Od kiedy istnieje CarsLab?
Początkowo Funkcjonowaliśmy jako MB-Detailing, które otwieraliśmy w 2015 lecz bardzo szybko przekształciliśmy się w CarsLab w celu dalszego rozwoju i poszerzania swojej oferty poza stricte detailing.
4Czy mogę u Was poczekać podczas wykonywania usługi na moim samochodzie?
Zapraszamy do poczekalni na kawę.
5Czy mój samochód jest u Was bezpieczny?
Nasza firma posiada pełny monitoring wraz z ochroną oraz ubezpieczenie.
6Czy dostanę potwierdzenie, że zostawiłem u Was samochód?
Podczas przyjęcia samochodu wydajemy „Protokół przyjęcia pojazdu”.
7Oddając samochód w Wasze ręce w usłudze door-to-door dostanę potwierdzenie?
Oprócz protokołu przyjęcia pojazdu do naszego studia dodatkowo wypisujemy protokół przejęcia pojazdu od klienta do usługi d2d
8Dlaczego wybrać Was?
Odsyłamy do zakładki O NAS. Argumenty tam przedstawione powinny być przekonujące.
9Czy mogę zostawić u Was samochód dzień wcześniej?
Nie ma problemu.
10Czy otrzymam samochód zastępczy na czas gdy moje auto będzie stało u Was?
Jak najbardziej! Troszczymy się o komfort naszych klientów i w związku z tym posiadamy w ofercie wynajem samochodu zastępczego. Ofertę można sprawdzić w zakładce Samochód Zastępczy.
11Wylatuje na wakacje. Czy podczas mojego wyjazdu możecie zając się moim samochodem?
Jak najbardziej. Wakacyjny wyjazd to dobry moment aby zostawić samochód w naszym studiu jeśli ma tylko stać. Nie jednokrotnie zdarzało się, że klient zostawiał samochód przed wylotem a my podwoziliśmy klienta z rodziną na lotnisko lub odbieraliśmy samochód z lotniska. Wylot lub powrót w nocy? Nie ma problemu.
12Współpracujecie z salonami samochodowymi?
Tak, obsługujemy salony lecz zgodnie z umową nie ujawniamy gdzie wykonujemy usługi.
13Mój samochód trzeba przetransportować lawetą. Możecie mi w tym pomóc?
Współpracujemy z przewoźnikami posiadającymi lawety otwarte oraz zamknięte. Jeśli potrzebna jest laweta wystarczy nas wcześniej o tym poinformować.