Pomoc w odbiorze auta z salonu
Nowe samochody są idealne i wolne od uszkodzeń lakieru
Samochody przed wydaniem klientowi przechodzą długą drogę, podczas której mogą pojawić się uszkodzenia lakieru.
Od montażu w fabryce, poprzez transport, czekanie na placu i przygotowanie do wydania w salonie. Podczas tych etapów powstają defekty typu koliste zarysowania, proste rysy, ślady po ptasich odchodach, a nawet wgniecenia na karoserii.
Zdarza się nawet, że samochody mają ponownie lakierowanie elementy jeśli zdarzyło się uszkodzenie a klient końcowy nie jest o tym informowany.
Emocje towarzyszące przy odbiorze samochodu skutecznie zasłaniają nam oczy przez co zauważamy pewnych uszkodzeń lub niepożądanych śladów na karoserii.
Mając doświadczenie z nowymi samochodami oferujemy klientom sprawdzenie samochodu przed odbiorem. Przyjeżdżamy do salonu z lampą inspekcyjną oraz miernikiem grubości lakieru i szukamy ewentualnych uszkodzeń jeszcze przed podpisaniem protokołu odbioru.
W przypadku gdy klient decyduje się na zabezpieczenie samochodu w naszym studiu koszt sprawdzenia zostaje odliczony od usługi.
Co zyskujesz?
- Profesjonalne sprawdzenie stanu karoserii
- Brak niespodzianek
- Możliwość reakcji i negocjacji przed podpisaniem protokołu odbioru pojazdu
- Gratyfikację od salonu lub rozwiązanie problemu przez salon bez dodatkowych kosztów w przypadku gdy coś znajdziemy. Po podpisaniu dokumentów nic już nie można zrobić.
- Brak dodatkowych kosztów podczas zabezpieczenia lakieru.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zabezpieczenie tapicerki